Jak informoval server ReadWriteWeb přichází Google s novou formou reklamy ve svých Google Maps. Nechal si totiž patentovat novou technologii pomoci které bude nahrazovat reklamní plochy ve StreetView novými billboardy. RWW upozorňuje na zajímavou věc, samozřejmě, že je to dobrý nápad pro lokální podniky umístit do Street View reklamu kupříkladu na svou kavárnu, zároveň ale Google v patentu mluví o uplatnění systému aukcí na jednotlivé plochy, v praxi tak může reklamní plochu na vaší kavárně vydražit konkurence.
V patentu stojí doslova: "The link can be associated with a property owner, for example the property owner which owns the physical property portrayed. The link can alternatively be associated with an advertiser who placed the highest bid on the image recognized within the region of interest (e.g., poster, billboard, banner, etc.). Any portion of the geographic display image in which the region of interest is located can be selectable (e.g., hot-linked). For example, the image of the coffee shop can be hot-linked to an advertisement for the coffee shop."
Zdá se, že Google objevil další zlatý důl. Už se těším na souboj KFC vs. McDonalds:)
Žádné komentáře:
Okomentovat