středa 20. ledna 2010

Ukládej a sdílej MP3 (a cokoli jiného) přes Google Docs

Dnes ráno na mne v Google Docs vybaflo nové okénko:



neváhal jsem a vyzkoušel. Jak jinak než na obsahu poměrně choulostivém: mp3. Bez problému jsem uploadoval pět mp3 souborů. To ale není vše. Ve výpisu jsem objevil, že i pro MP3 soubory je povolená možnost Share, neboli sdílení.




Co myslíte? Ano, bez problému jsem nasdílel mp3 soubor s kolegou. Jinými slovy GDrive je realitou právě teď. Velikost souboru je omezena na 250 MB a celkově máte k dispozici 1GB. Za mizeny 0,25 dolaru za 1 GB si můžete ovšem dokoupit místa co hrdlo ráčí.

Rapidshare má teď asi trochu mrzení.

UPDATE: zdá se, že nová fičůra se objevuje postupně, takže pokud ji nevidíte ve svém rozhraní, počkejte.

1 komentář:

Josef Šimánek řekl(a)...

Dobrá volba muziky.